Mit navn er Janne Bang Nielsen.
Jeg har arbejdet i den finansielle sektor i mange år inden for forskellige områder, men fællesnævneren har altid været administration.
Jeg har været med til at starte virksomheder op fra bunden, starte nye afdelinger op, med opbygning og vedligehold af de administrative systemer. Jeg har arbejdet som projektkoordinator og direktionsassistent i boligbranchen, og deltager i dag aktivt i flere virksomhedsbestyrelser.
Gennem hele min 30-årige erhvervs-karriere, har jeg været i kontakt med rigtig mange iværksætter-virksomheder, som brænder for deres projekt og ideer, men hvor den administrative del i virksomheden sejler lidt, fordi det ikke lige er det område man brænder mest for.
Jeg kan hjælpe iværksættervirksomheder med at sætte deres administration i system, så de overholder alle love og regulativer, og sørge for, at alt kører på skinner.
Desuden har jeg også oplevet lidt større virksomheder, som har brug for at få løst en konkret opgave, men de har ikke lige medarbejdere, der har tid til opgaven og de har ikke behov for at ansætte en person, da opgaven måske er tidsbegrænset.
Jeg kan hjælpe med at få løst konkrete opgaver i spidsbelastningsperioder af kortere eller længere varighed.
Hvorfor vælge Bang Office ?
Du får en person som er meget systematisk og pertentlig med sit arbejde
Flexibilitet med hensyn til antallet af timer, og hvornår de lægges
Du får en erfaren person, som ikke har nogen barn-sygedage
Du slipper for administration af skat, sygedagpenge og ATP
Du får en stabil konsulent, som du kan regne med
Du afregner kun for det antal timer jeg arbejder.
Aftenarbejde er også muligt.
- Kort sagt: Du får en person, der brænder for administration.
Hvordan afregner Bang Office ?
Jeg afregner med en nærmere aftalt timeløn excl. moms, som er afhængig af
arbejdets art og omfang.